Sunday, July 15, 2012

TATİL GEL ARTIKKKKKKK!!!!




Sonunda seminer bitti. Merak eden varsa anlatayım; ortalama üçer yüz insan salonlara doldurulduk. Kötü ses sistemi, birbirini yiyen idareciler, kavga eden sendikalar’ a rağmen bir şeyler öğrenmeye çalıştık. Seminerlerin çoğu bilindik konuları tekrardan ibaretti. 4+4’ e dair konu neredeyse yoktu, olanlarda çok yüzeyseldi. Kısacası verimli geçmedi ve ben hala yeni sistemin bize ne getirdiği konusunda net değilim.






Bana gelince heyecanla tatili bekliyorum. Bu sene Batı Karadeniz’e gitmeyi planlıyoruz. Bilenlerin gezilecek yerler hakkında önerilerini bekliyorum. Kendi aracımızla geze geze İstanbul’a ulaşmayı amaçlıyoruz. Her ne kadar öğretmenler “ Çalışmıyor!!” olsa da ben çok yorulduğumu hissediyorum ve iyi bir tatile ihtiyacım var. Umarım her şey güzel geçer.









Birazda oğluştan haberler:


Umut, abisinin Mersin’e gitmesi ile depresyona girdi :D Tabi ben abisi kadar iyi kudurmacılık oynayamıyorum. Havalar çok sıcak olduğu için ancak akşamları dışarı çıkabiliyoruz. Akşama kadar onu eğlendirmek için kırk takla atıyorum ama yine de memnun edemiyorum kuzuyu. Bütün oyunlardan sıkıldığı için her türlü faaliyet çabası en fazla 10 dakika sürüyor. Ipat olmasa delirmemek işten değil. Deniz’ im, canım oğlum ne olur gel, ben senin kıymetini bilememişim:)

No comments:

Post a Comment